Alla inlägg under oktober 2010

Av bubbly - 22 oktober 2010 20:22

När ditt tåg kommer
över bron och ner mot stan
Jag kan vara din slutstation
din hemkomst
jag står här och väntar den dan


Pusta ut nu. En vecka i England, november. En vecka hemma, december. December mynnar ut i nyår och sen är det inte långt kvar?

Av bubbly - 9 oktober 2010 12:21

Om ett år eller två kommer det här vara över. Om ett år eller två är det aldrig över.

Av bubbly - 9 oktober 2010 12:20

Kanske för att jag glömt vad poängen är med allt det här.

Av bubbly - 5 oktober 2010 13:27

Men hemmet försvann. Det är med tunga steg som jag åter styr min kosa norrut. Jag kan inte göra annat än att bita i det sura äpplet och dansa vidare. Börja träna och skaffa ett substitut för att överleva vintern.

Av bubbly - 4 oktober 2010 23:50

Jag ska dansa fastän hjärtat brister. Dansa för att hjärtat blöder.

Ovido - Quiz & Flashcards